Seismic Radio – Persia

Seismic Radio – Persia
رادیو لرزه ای – ایران





با تشکر از شما برای بازدید از این صفحه وب و ما می خواهیم به شما خوش آمد به رادیو لرزه.

ممکن است که شما تعجب آنچه زندگی است همه چیز در مورد؟

شما در یک کشور زندگی می کنند که در آن مقامات سعی می کنم بگم به زندگی می کنند. آنها سعی می کنند به کنترل افکار خود را، زندگی خود را هر روز. آنها به شما می گویند چه لباس برای پوشیدن مدل موهای خود را، چه برای خوردن و چه به عنوان خوانده شده و یا در تلویزیون و یا حتی در اینترنت را مشاهده کنید.

منظور آنها به خوبی و آنها می خواهند برای محافظت از انحطاط و سبک زندگی بد که ممکن است تبدیل به مخرب و یا حتی خود مخرب است.

با همه که شما احساس می کنید مانند شما در قفس نگه داشته غول؟
شما آزادی است که برای رد و بدل دین؟
دین خود را انتخاب کنید شما نه؟

نه، من می خواهم با شما صحبت کنم در مورد مشکل واقعی است. رهبران خود را در کشور خود را به خوبی معنا و آنها در واقع شما را از بسیاری از تأثیرات منفی در زندگی حفاظت اما این است که در آن مشکل است.

مشکل واقعی این است در داخل از ما. چیزهایی که سعی می کنید و ما را از درون است که می تواند برای ما بسیار مضر را کنترل وجود دارد. ما خواسته خوب و تمایلات بد است. تمایلات بد گناه نامیده می شود.

آدم دانا به یک بار گفت که کسانی که از گناه توسط گناه کنترل می شود. اگر شما در رفتار بد درگیر رفتار بد در نهایت شما را کنترل می کند. ناگهان فشار و قفس است در خارج نیست، اما آن را در داخل است.

چه چشم انداز در زندگی؟
رهبران در کشور خود را امتحان کنید و شما در خارج و گناه کنترل تلاش می کند به شما کنترل را از داخل!
چگونه می توان شاد زندگی در قفس تا شما باشد؟
آنها به شما قفس در خارج و شما در داخل قفس.

چگونه می تواند شما را آزاد؟
یک داستان قدیمی است که یک مرد به دنیا آمد. او یک زندگی خوب زندگی می کردند و هرگز از قدرت گناه را تجربه تا او درگذشت. هنگامی که او به دروغ به عنوان یک جنایتکار محکوم شده بود و مورد قضاوت قرار است اعدام شود، خدا گناه خود را بر روی او قرار داده شده و فوت کرد و پرداخت برای گناه خود را. داستان فراتر می رود. مرگ می تواند او را نگه ندارد و او از مردگان برخاست.

شما راست من صحبت کردن در مورد عیسی مسیح هستم حدس زده. او در پاسخ به منفجر کردن قفس هر دو قفس در داخل و در خارج از قفس است.
او می تواند به شما آزاد. کتاب مقدس صحبت می کند در مورد عیسی مسیح که در آن او می گوید که هر کس او مجموعه رایگان در واقع رایگان است. او می تواند برده داری از گناه شکستن.

چگونه؟

این است که در مورد دین نیست!
این است که در مورد زیر مجموعه ای از قوانین و یا در مورد به دنبال یک سبک زندگی نیست!
این است که همه چیز در مورد یک کتاب بودن بهتر از دیگر!

اما این در مورد فرد کتاب در مورد مذاکرات است. این در مورد رابطه با یک شخصی که کتاب مقدس می گوید که پسر خدا است.

در حال حاضر او آمد را برای شما به زندگی و آزاد شود. هنگامی که شما در یک رابطه واقعی با خدا شما می توانید طعم، عشق، آزادی و حقیقت را وارد کنید.

من می خواهم به شما را تشویق به در مورد این مرد، مرد عیسی مسیح یاد می گیرند و سعی کنید به درک آنچه او را برای شما انجام می شود.
اگر شما می توانید به انجیل که شما می توانید بر روی لینک زیر دانلود کنید گوش دادن!

قلبت را بگشا و عیسی بخواهید تا خود را به شما نشان می دهد!

به یاد داشته باشید تا به عیسی مسیح با مشکل برخورد گناه، چیزی است که شما را از خدا جدا و او را به راه بازگشت را فراهم کرده است را برای شما به یک رابطه واقعی با خدا!

این چیزها را از ارزش ابدی است! گوش دادن و دنبال خدا در این!

واژگان – انجیل یوحنا